marți, 5 februarie 2013

U.Craiova -un vis frumos

         De curand am aflat de existenta unui campionat de bloging pentru stiri sportive si m-am gandit sa particip si eu.
         O sa incep prin a scrie despre o echipa foarte draga mie si anume U.Craiova care din pacate a fost desfintata dar noua primarita incearca sa o reinfinteze si sa ne readuca din nou in suflet mandria de a fi craioveni.
         Pasiunea mea pentru U.Craiova a inceput pe cand aveam 5 ani si ma duceam la carate la Casa armatei si de acolo cand tata ma lua acasa ne mai duceam pe la stadion care era langa.
Insa din cauza datoriilor si a unor camatarii echipa nu mai exista iar singura echipa profesionista pe care orasul o mai are este FC.Apa care este in divizia C. Dar din cate am inteles in ultima vreme si ma bucura foarte mult echipa o sa fie reinfintata.
         O sa incerc sa postez maimulte despre sporul craiovean si din dolj si cine stie poate am sansa sa castig premiul de 100 de euro oferit.
         Dca aveti si voi un blog si vreti detali , intrati aici :
http://blog.sportlocal.ro/cel-mai-activ-jucator-din-campionat-va-primi-100-de-euro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu