joi, 25 aprilie 2013

S-a lansat youtube romania


YouTube a lansat oficial, joi, versiunea locala a platformei video, YouTube.ro, ce va afisa cele mai urmarite si mai populare clipuri locale si care este prezentata drept o "platforma pentru creatorii romani de continut, difuzori, agentii si clienti de publicitate. YouTube spune ca versiunea locala permite creatorilor locali de continut video sa fie mai usor de descoperit in Romania si in lume, ca prin programul de parteneriat YouTube in Romania este oferita o cale pentru producatorii de continut sa faca bani din clipurile incarcate, la fel si in cazul muzicienilor si compozitorilor romani, iar agentiilor de publicitate le sunt oferite "modele invoatoare de reclame video".
Clipul de lansare YouTube Romania: http://www.youtube.com/watch?v=7oMtBFufI64

Dan Bulucea, country manager Google Romania:
YouTube e o platforma ce redefineste felul cum oamenii consuma continut digital, cum se conecteaza.
Acest produs era disponibil in Romania. Romanii au fost activi, ca si comunitate, pe YouTube.com. YouTube.ro ofera posibilitatea utilizatorilor romani de a avea acces inca din pagina de start la clipuri locale, cele mai vizualizate in Romania si care au cresterea cea mai importanta in perioada respectiva
Vor fi mai multe pisici din Romania? Probabil ca vor fi mai multe pisici. Dar creativitatea romanilor va aduce acolo si alte animale
Continut: un clip, un concert, un filmulet, un clip de promovare, o transmisiune live, un clip de tip "how to", ce e important pentru utilizatori - ei contribuie, ei definesc ce e important
Incepand de astazi, cei care posteaza creatii pe YouTube pot monetiza creatia lor
Unele dintre formatele de publicitate pe care le lansam astazi este una ce lasa utilizatorii sa aleaga daca doreste sau nu sa vada acea reclama


Damien Viel - head of video and branding sales development SEEMEA, Google:
Lansarea de azi e importanta pentru ca a fost foarte multa munca, dar si pentru ca noi, ca platforma, credem ca putem lucra cu o tara sa realizam un ecosistem prin care sa se schimbe modelele de exprimare, divertismentul, modelul de finantare a creatiei de continut
Prezinta statistici despre utilizarea YouTube la nivel international - date accesibile in buna masura aici
Suntem martorii trecerii de la broadcasting la microcasting, se schimba felul cum oamenii consuma video.
Ii ajutam pe publicitari din punct de vedere al creativitatii, ii incurajam sa se exprime in functie de ce vor audientele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu