marți, 11 iunie 2013

Noua pasiune - Foo Fighters

           De curand mi-am gasit o noua trupa preferata dupa o perioada in care am lasat-o mai moale cu rockul , in special cu Nirvana.
            De ce ?  Pai as putea spune ca Cobain e de vina . Adica dintr-un adevarat  idol pentru mine a ajuns sa nu mai insemne aproape nimic , deoarece am inteles ca insuma o serie de vicii si de chestii de genu care au dus la o sinucidere . Un al doilea motiv ar fi faptul ca trupa numai exista in prezent ceea ce inseamna fara concerte, albume noi etc ...
              Revenind la subiect , noua trupa se numeste Foo Fighters si il are ca solist pe fostul tobosar de la Nirvana si anume Dave Grohl . El exista se pare de ceva timp pe piata din 1994 . Piesele lui sunt destul de asemanatoare cu ale lui Kurt insa nu le pot egala ca mesaj si subtilitate. Pe langa asta , chiar daca trupele rock nu prea fac asta , ei au o multime de clipuri de-a dreptul geniale aaasta pentru ca Dave e si un foarte bun regizor.
               Ca sa va convingeti mai bine am pus jos niste clipuri :
Asta e dupa parerea mae cea mai buna melodie a lor















iar asta are un clip de-a dreptul genial