joi, 17 ianuarie 2013

Vacanta mare revine


De curand am aflat ca grupul umoristic Vacanta Mare are sa revina din nou pe micile ecrane dar mai intai vor sa faca un turneu de relansare prin tara.
        Vacanta mare a fost unul dintre primele grupuri umoristice in adevaratul sens al lucrurilor  din Romania de dupa 89 . Primul lor spectacol l-au dat intr-o scena improvizata pe o remorca de tractor la ziua recoltei dar nu stiu exact unde. De atunci popularitatea lor a crecut foarte repede ajungand ca in 1993 sa apara la PRO tv intr-o emisiune saptamanala . Mie unuia ei mi-au marcat copilaria desi mama nu-mi prea dadea voie sa ma uit si m-am bucurat nespus de mult la auzul vestii.
         Dupa o absenta de aproape 4 ani din vietile romanilor eu unul sper sa revina in forta , sa faca episoade cum le faceau la inceputuri nu ca la Kanal D si sa ii reobisnuiasca pe romani cu comedia adevarata nu cea de azi care la fiecare replica are si cte o injuratura.
          LE UREZ SUCES !!!

Un comentariu: