sâmbătă, 11 mai 2013

Manelisi Vs Rockeri


        Daca tot circula pe ym si blogosfera, merita sa fie si pe aici, doar ca eu am s-o completez putin:
     1.Rockerul are motocicleta ca si stil de viata, nu ca mijloc de transport… Manelistul are o masina kicioasa rau de tot cu care se lauda ca a castigat liniute (poate in competitie cu carutele tiganilor de la periferii).
      2.Rockerul are un tricou cu trupa preferata.. Manelistul are un tricou mulat cu De Puta Madre (=mata este curva). Adica un fel de a se razbuna pe ceilalti (“nu numai maica-mea-i curva si alcoolica, ci si mata ta”)

      3. Rockerii canta despre realitate si hobby-uri..Manelistul canta despre dusmani (fosti sau viitori prieteni de conjunctura, de obicei) ca are prea multi. Multi si prosti…
       4.Rockerii au parul lung si atat..Manelistii il dau cu gel pana le cade parul din cap si nici atunci nu se lasa…
      5.Rockerii dau din cap..Manelistii dau din ce gandesc..
     6.Rockerul isi vede de treaba lui.. Manelistul isi vede de treaba altuia.(evident cu cutitu’, ca’n Berceni, de curand)
      7.Rockerii sunt uniti si prietenosi..Manelistii se iau la bataie intre ei ca unu are lantul mai gros decat celalalt..

Am dreptate sau nu ....Daca nu va convine mars de pe blogul meu !!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu