miercuri, 5 februarie 2014

Facebook a look back

     Astazi facebook a implinit 10 ani de existenta .10 ani in care au reusit sa schimbe modul in care socializam , vorbim , ne ne exprimam , traim !
      Si cum sa sarbatoreasca asta mai bine daca nu impreuna cu noi cei care le facem serverele sa se incinga . Asa ca s-au decis sa faca un mic filmulet cu un scurt istoric al fiecarui utilizator .
     Mi l-am facut si eu pe al meu si dupa ce l-am vazut pot spune ca m-a apucat melancolia vazand cand m-am schimbat din 2009 . De la baietelul timid si introvertit care-si facuse Facebook ca sa se joace la adolescentul care isi sustine cu tarie opiniile in fata oricui si care stie ca viata  e decat una si ca trebuie traita.
      Oricum daca vreti si voi sa aflati istoricul vostru , povestea voastra intrati aici .